Continental SportContact 6

Continentalova nova guma SportContact 6 je super sportska guma u
segmentu guma visokih performansi, koja pruža bolje upravljanje,
precizniju promjenu smjera te je prikladnija za visoke brzine od
prethodnog modela. Kako bi se sva ta poboljšanja omogućila u praksi, uz povećanje performansi do 14% u nekim slučajevima, tehnolozi u Hanoveru
su “ponovno izumili” kemijski sastav gazne površine, njenu konstrukciju i
njenu strukturu. Od sada će ta guma biti na raspolaganju u 41 veličini
za naplatke promjera od 19 do 23 inča.Kako bi se još više podigle performanse nove gume SportContact 6,
kemičari u Continentalu, stručnjaci za gume, dodatno su razvili sastav
gaznog sloja pod nazivom “Black Chili”. Kod nove gume SportContact 6 dva
čimbenika omogućavaju optimalnu adheziju, čak i kad ju se vozi do
njenih krajnjih granica: gumeni sastojak je dizajniran tako da se
isprepliće s neravninama ceste. Istovremeno privremene veze atoma između
smjese gume i površine ceste omogućavaju visoki stupanj adhezije,
djelujući pritom poput malih usisnih jastučića nanoskopske veličine. Oba
ta faktora dovode do najveće moguće adhezije u svim smjerovima – za
vrijeme kočenja, skretanja i ubrzavanja, te na mokroj i na suhoj cesti.Kako bi se postiglo izuzetno precizno upravljanje i performanse brze
promjene smjera, Continentalovi konstruktori guma koriste novu
tehnologiju vektoriranja sila, radi postizanja optimalnog prijenosa
sila. Ta tehnologija koristi razne elemente gazne površine s unutarnje,
vanjske i središnje strane gume. Zavisno o veličini gume, tri ili četiri
središnja rebra te unutarnje rame gume omogućavaju najveći mogući
poprečni prijenos sila, što vidljivo poboljšava direktni prijenos
upravljačkih komandi na asfalt. S obzirom da je vanjski
dio gume izložen snažnijim silama nego unutarnji dio za vrijeme
skretanja, stranice rebara su konstruirane asimetrično. To povećava
stabilnost rebara i omogućava prijenos većih sila. Kad su radili na
vanjskom ramenu, konstruktori guma su objedinili različite blok-elemente
kako bi stvorili jednu veću jedinicu. Veliki blokovi u gaznoj površini s
vanjske strane povezani su s isprepletenim elementima u drugom redu
blokova. To blokovima daje mogućnost da podupiru jedni druge tijekom
brzog skretanja te da pružaju optimalni prijenos poprečnih sila.Continentalova nova guma SportContact 6 odobrena je za brzine do 350
km/h. To znači da ona ne samo da treba pružiti savršene performanse
kočenja, upravljanja i stabilnosti zadržavanja smjera , već njena
struktura također mora biti prilagođena tim ekstremnim brzinama te s
njima povezanim centrifugalnim silama koje djeluju na gumu. Kako bi se
to postiglo, inženjeri tvrtke Continental iznjedrili su jednu inovativnu
strukturu koja kontrolira te ogromne sile koje djeluju na gumu, pri
čemu se osigurava najveća moguća sigurnost vožnje. Ovdje oni koriste
inovativni materijal koji je razvijen specijalno za gumu SportContact 6,
pod nazivom “Aralon 350”. To je sintetičko vlakno u kojem su dvije niti
konca izrađenog od snažnog aramida, čvrsto isprepletenae s fleksibilnom
najlonskom niti. Kad se ugrađuje u gumu, to vlakno se stavlja ispod
gaznog sloja kao bešavni gornji sloj. Ta složena struktura ponaša se kao
dodatni čelični remen i pruža kontrolirano, sigurno ponašanje konture
gume čak i kod brzina do 350 km/h.Svojom novom gumom SportContact 6 Continental je još jednom postigao
značajan napredak u usporedbi sa svojim već vrlo dobrim prethodnikom,
modelom ContiSportContact 5 P. Preciznost promjene smjera povećana je za
14%, dok je upravljanje na suhoj cesti bolje za 11%. Pri vožnji na
trkaćoj stazi razina prianjanja je povećana za 4%, a sveukupne
karakteristike gume SportContact 6 prianjanja na mokro su 2% iznad
ionako visoke razine prethodnog modela. Osim toga, životni vijek i
udobnost veći su za 7%
.